Φτιαξε σπιτικο παγωτο φραουλα






Νιώθω ιδιαίτερα τυχερή που έχω μάθει να τρέφομαι σωστά. Η μαμά μου και οι γιαγιάδες μου ετοίμαζαν με φροντίδα κι αγάπη το οικογενειακό γεύμα, οπότε δεν έχω μάθει στο fast food, στα τηγανιτά και στα κατεψυγμένα φαγητά.

Θυμάμαι γυρνώντας από το σχολείο υπήρχε πάντα έτοιμο το φαγητό της μαμάς. Φυσικά κάποια φαγητά όπως οι φακές τότε δεν μου άρεσαν και γκρίνιαζα, αλλά μεγαλώνοντας το συγκεκριμένο φαγητό το εκτίμησα πολύ.
Μέχρι σήμερα, δεν τρελαίνομαι για το junk food και σπάνια θα κάνω τέτοια γουρουνιά γιατί οι παιδικές μου μνήμες δεν είναι συνυφασμένες με κάτι τέτοιο.
Επίσης, αυτό που έμαθα από το σπίτι μου είναι να τρώω τα φρούτα και τα λαχανικά της εποχής κι όχι οτιδήποτε βλέπω στα ράφια του σούπερ- μάρκετ. Για αυτό, η σημερινή μου πρόταση έχει να κάνει με ένα πολύ αγαπημένο εποχιακό φρούτο.

Στην καρδιά της άνοιξης, λοιπόν, που οι φράουλες πρωταγωνιστούν σου βρήκα μια μοναστηριακή συνταγή για παγωτό φράουλα. Ιδανική πρόταση για να το ετοιμάσεις για τα παιδιά σου ή για επιδόρπιο σε κάποιο φιλικό κάλεσμα που ετοιμάζεσαι να κάνεις. Είναι εύκολο, φτιαγμένο με τα χεράκια σου και θα ξέρεις τι τρώνε τα παιδιά σου. Εγώ δοκίμασα την συγκεκριμένη συνταγή κι ενθουσιάστηκαν μικροί και μεγάλοι.
Υλικά:
  • 1 1/2 κιλό φράουλες ώριμες
  • 2 ασπράδια αυγού
  • 1 κιλό ζάχαρη

Εκτέλεση:
Πλένουμε τις φράουλες, καθαρίζουμε το πράσινο μέρος τους και τις βάζουμε στο μπλέντερ μαζί με την ζάχαρη και τα ασπράδια. Χτυπάμε καλά, μέχρι να λιώσουν οι φράουλες και να ενωθούν όλα τα υλικά. Αν θέλουμε να έχει το παγωτό μας κομμάτια φρούτου, μπορούμε να προσθέσουμε λίγο γλυκό του κουταλιού φράουλα, τις οποίες θα κόψουμε σε μικρά κομμάτια. Βάζουμε το μείγμα σε ένα τάπερ και το τοποθετούμε στην κατάψυξη. Όταν παγώσει, είναι έτοιμο για σερβίρισμα.
Tip 1 Αν θέλεις μπορείς να βάλεις λιγότερη ζάχαρη.

Tip 2 Η καστανή ζάχαρη δεν θα λιώσει εύκολα, οπότε καλύτερα βάλε λευκή όπως λέει η συνταγή, αλλά μικρότερη ποσότητα.
 
 
Το διαβάσαμε:https://goo.gl/X5HT6D



Τρώγε, για να ζεις και μη ζεις, για να τρως. - Σωκράτης, 469-399 π.Χ.

Το Cook-Kouk by Koukouzelis market δημιουργήθηκε για εσάς , μέσα θα βρείτε δοκιμασμένες συνταγές για φαγητά και γλυκά από την Ζαμπέτα, και όσο μαγειρεύει , εμείς στη Koukouzelis market electric ψάχνουμε και βρίσκουμε τα καλύτερα επώνυμα προϊόντα στις καλύτερες τιμές μόνο για εσάς!





Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας στο ανανεωμένο και διαδραστικό koukouzelis.com.gr , το ηλεκτρονικό κατάστημα μας !


Ευθύμιος
Ευθύμιος

"Στόχος μας είναι να ικανοποιούμε τις ανάγκες των πελατών μας και οι προσπάθειές μας αυτές έχουν σαν στόχο την επίτευξη αυτού του σκοπού. Χαιρόμαστε να κάνουμε τους πελάτες μας ευτυχισμένους."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου